התו השמח: מענק בסך 1500$-1000$ למשדכי בוגרים

לחצו כאן להצטרפות לחב"ד-מאצ'

מהפכה בשידוכי הבוגרים: 'התו השמח' של עדי עד בשיתוף קרן מרומים

בארגון עדי עד – לחיים ולברכה לא מפסיקים להפתיע את הקהילה החב"דית במיזמים חדשים לשידוכי הבוגרים באנ"ש. בארגון מאמינים כי העובדה שעשרות בוגרי ובוגרות אנ"ש עדיין לא הקימו את ביתם – אינה נושא לכתבה או לדיון חד-פעמי, זה צריך להיות חלק מסדר היום של כולנו! ואחרי שמיזם 'לכולנו אכפת' צבר תאוצה בקרב אלפי 'אכפתניקים' שחושבים, מציעים ומפגישים, ואף משתתפים בהגרלות, האכפתיות עולה מדרגה: בשיתוף קרן מרומים, יוצא לדרך מיזם 'התו השמח' – מענק למשדכי בוגרים.

כן, מדובר על התמריץ הפשוט והמשתלם ביותר – מענק כספי. ולמה?

הגב' ברכה טברדוביץ, יו"ר ארגון עדי עד – לחיים ולברכה, מסבירה: "את ההשראה למיזם 'התו השמח' קיבלנו מקהילות חסידיות שונות שדואגות באופן ממוסד לבוגרים שטרם מצאו שידוך, בהענקת תגמול כספי גבוה במיוחד לשדכנים המשדכים בוגרים. כך ממריצים את השדכנים להשקיע בשידוכים המאתגרים יותר. בשיתוף קרן מרומים, לקחנו את המודל הזה והרחבנו אותו כך שיפנה לכלל הקהילה – וזו ההזדמנות לזוגות צעירים, לקרובי משפחה, לשכנים, לידידים, וכמובן לשדכנים, להשקיע ממרצם כדי להביא לסגירת שידוכי בוגרים. וכמו שאנו אומרים מדי יום – "אלו דברים שאדם אוכל פירותיהם בעולם הזה, והקרן קיימת לעולם הבא"".

איך זה עובד? בסגירת שידוך לבוגרי אנ"ש מאה"ק, כאשר הכלה בגיל 25+, יינתן מענק מיוחד לשדכן/ית – בגובה של 1000$-1500$, בנוסף לתשלום דמי השדכנות מצד החתן ומצד הכלה.

וזה עוד לא הכול… אם אתם רציניים ורוצים לצאת לדרך ולהתאים שידוכים, תוכלו להיעזר בכלי חדשני וחכם – "חב"ד-מאצ'" בעברית. זהו אתר מיוחד המכיל אלפי פרופילים של בני ובנות אנ"ש וכולל פילוחים לפי קטגוריות והצעת התאמות אפשריות. וכעת, לרגל מיזם 'התו השמח', לא רק שדכנים מקצועיים אלא כל מי שרוצה לשדך בעזרת חב"ד-מאצ' יכול להירשם דרך עדי עד לקבלת גישה אישית ללא תשלום.

ואם אתם או קרוביכם מצפים לשידוך – הפרופיל של המשודכ/ת לעתיד חייב להיות שם! זו ההשתדלות שלכם להגיע בעז"ה להצעות מתאימות… יש לכם הזדמנות מיוחדת, מוגבלת לתקופת מבצע ה'תו השמח', להכניס פרופיל ללא תשלום לחב"ד-מאצ'. אל תפספסו!

לחצו כאן להצטרפות לחב"ד-מאצ'

בתפילה שהקב"ה יאסוף את כל המאמצים וההתגייסות של קהל אנ"ש, איש את רעהו יעזורו, ויביא לשידוכים ולחתונות בפועל ממש. "פתחו לי פתח… ואני אפתח לכם כפתחו של אולם", מאולם החתונה ועד לאולם בית המקדש, בחתונת כנסת ישראל והקב"ה, בגאולה השלמה בקרוב ממש.

 

 

מאמרים באותו נושא