'מאטש – אפ': עוד מיזם חדשני מבית "לחיים ולברכה"

בארגון לחיים ולברכה העשייה לא מפסיקה לרגע. חשיבה ומאמצים מושקעים כל העת על מנת להניע שידוכים בקרב בני ובנות אנ"ש המתבגרים, ולהרבות שמחות בישראל. וכעת – מיזם חדש יצא לדרך: אירועי מאטש – אפ. בהמשך לקמפיינים שנעשו בעבר וגרמו להעלאת המודעות וליצירת קהילת 'אכפתיים' באנ"ש, הפוקחים עיניים ולב להצעות ולקידום שידוכים עבור קרוביהם ומכריהם, במיזם הנוכחי האכפתיות 'עולה מדרגה' ומאחדת את הכוחות כדי לפעול בתנופה. אירוע 'מאטש – אפ' הוא מפגש פיזי או וירטואלי של אכפתיים, בהם כל אחד מהמשתתפים מביא עימו שמות ופרטים של בחורים ובחורות, במספר זהה, שהוא מכיר באופן אישי ורוצה לסייע להם במציאת שידוך. כך נוצר איזון בין מספר המשודכים למספר המשודכות הפונטציאלי, ובמפגש שכזה עולה הסיכוי למציאת התאמה וליצירת שידוך.

עשרות נשים אכפתיות נרתמו בחפץ לב ליוזמה והשתתפו במפגש 'מאטש – אפ' הראשון שנערך בזום, בארגונן המסור של צוות מתנדבות 'לחיים ולברכה' ובראשן הגב' נחמה אמיתי. בתוכנית הערב, הוצג והוסבר מיזם ה'מאטש – אפ' על ידי מרים, פעילה נמרצת באירועי 'מאטש – אפ' מחוץ לקהילת אנ"ש. מרים ריגשה את המשתתפות כשסיפרה על יותר מ-60 שידוכים שנוצרו בקהילה הדתית והחרדית בעקבות מפגשי 'מאטש – אפ' ברחבי הארץ. עשרות שמחות, עשרות חתונות, עשרות בתים בישראל נבנו בזכות אנשים אכפתיים שנרתמו להשתתף במפגש, הקדישו זמן ומחשבה ובשילוב זרועות הגיעו להצלחה בס"ד.

את המפגש הנעימה הזמרת קטי גל בקטעים אומנותיים. המשתתפות, שמילאו שאלון מקדים ומכוון אודות המשודכים/ות לעתיד 'שלהם', חולקו לחדרים וירטואליים על פי קריטריונים שונים, ליצירת התאמה מרבית. כל משתתפת יכלה לעבור בין מספר חדרים, בכדי להגביר את אפשרויות ההתאמה. ההתאספות המשותפת יצרה סיעור מוחות ורעיונות חדשים ומגוונים, תוך שמירה על כבוד המשודכים והמשודכות, כאשר מוצגים הפרטים והמאפיינים הרלוונטיים ורק כאשר נוצרת הצעה מעשית מוחלפים שמות המועמדים בין המשתתפות.

המפגש הראשון הסתיים בהתרגשות ובתחושה שמשהו חדש מתחיל, והתכנסות מיוחדת שכזו לטכס עצה ולהביא גאולה פרטית לבני ולבנות אנ"ש, בוודאי תפעל את פעולתה. גם כאשר הסתיים המפגש הכללי, המשיך הקשר הפרטי בין משתתפות שמצאו התאמות אפשריות, על מנת לקדם את ההצעות בעז"ה.

היוזמה הנפלאה של מפגשי 'מאטש – אפ' יוצאת לדרך. ותהא פעולה נמשכת…

מפגש מאטש אפ 2 ייערך בעז"ה בחודש אלול. פרטים יבואו.

בארגון "לחיים ולברכה" מחכים לתוצאות המעשיות בעז"ה, לשבירת צלחות ולבשורות טובות, להרבות שמחות בישראל!

מאמרים באותו נושא